Re: czy DIMM 100MHz bedzie chodzic z plyta zwykle-Pentium?

Autor: BOOB (kboob_at_friko5.onet.pl)
Data: Fri 05 Mar 1999 - 11:45:42 MET

Wydaje mi się, że powinny chodzić bez problemu - choć nie sprawdzałem bo sam
mam 66
Ale odnośnie tych pamięci - jak się zdecydujesz na zmianę konfiguracji
komputera na lepszy
to się okaże, że te pamięci już w ogóle nie pasują - bo producenci pamięci
szykują się już do
wprowadzenia nowego standardu - więc mocno się zastanów czy warto ????!!!

BOOB
kboob_at_friko5.onet.pl

Miernik napisał(a) w wiadomości: <36DECA03.EE16C34_at_blue.cft.edu.pl>...
>Czy ktos sprawdzal takie rzeczy dowiadczalnie, i od czego to zalezy?
>Mam plyte ATX TX, ABIT AX5, 512kB cache, czestotliwosci bazowe plyty do 83
>MHz, trzy gniazda DIMM, cztery gniazda SIMM, w to jest wlozony procesor AMD
K5
>PR100. Wiem ze nie wykorzystam i tak szybkosci pamieci, ale kiedys bede
>przecie ta plyte i proc zmienial.... Ale nie do razu, chce tylko zeby ten
>RAM mi potem byl jak najlepszy w nowej plycie, a teraz zeby chodzilo. W
>instrukcji pisze ze do gniazd DIMM mozna wkladac zarowno FP, EDO, jak i
SDRAM.