czy DIMM 100MHz bedzie chodzic z plyta zwykle-Pentium?

Autor: Miernik (miernik_at_blue.cft.edu.pl)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 18:59:32 MET

Czy ktos sprawdzal takie rzeczy dowiadczalnie, i od czego to zalezy?
Mam plyte ATX TX, ABIT AX5, 512kB cache, czestotliwosci bazowe plyty do 83
MHz, trzy gniazda DIMM, cztery gniazda SIMM, w to jest wlozony procesor AMD K5
PR100. Wiem ze nie wykorzystam i tak szybkosci pamieci, ale kiedys bede
przecie ta plyte i proc zmienial.... Ale nie do razu, chce tylko zeby ten
RAM mi potem byl jak najlepszy w nowej plycie, a teraz zeby chodzilo. W
instrukcji pisze ze do gniazd DIMM mozna wkladac zarowno FP, EDO, jak i SDRAM.
Czy to wystarczy? Aha, akceptuje 3.3V Unbuffered. Plyta kupiona jako nowa
jakos w czerwcu 1998, chyba 19 czerwca.

                  /   / Miernik  miernik_at_blue.cft.edu.pl
                 /   / tel.(pager): +48 642 222 864
________________/___/ http://www.miernik.nask.com/miernik/