Re: {}{}{} 2x nagrywarka ATAPI {}{}{}

Autor: Ireneusz Brejer (angax_at_kki.net.pl)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 11:00:36 MET

On Tue, 02 Mar 1999 05:15:24 GMT, "QVeit" <bartas2_at_friko5.onet.pl>
wrote:

>Moze ktorys z Was podlaczal juz dwie nagrywary i wie jak to zrobic? A moze
>jest to w ogole niemozliwe. Support Mitsumi nie odpowiada, kumple nie maja
>zielonego pojecia, w sklepi facet mowi ,ze nie wie - jestescie moja ostatnia
>nadzieja! I tylko prosze nie piszcie "przeciez mitsumi to chlam" , "sprzedaj
>te i kup sobie scsi" , "kup se nagrywarke xxx i kontroler za cene tych
>dwoch" lub cos w tym stylu... Troche sie w nagrywarach orientuje i mialem
>swoje powody , aby kupic akurat te. Sprzedaz nie wchodzi w gre bo umocze na
> [...]

discjuggler oblsuguje kilka nagrywarek. tylko nie wiem czy mitsumi w
ilosciach 2 szt.
nastepna sprawa: chcesz zeby mitsumi nagrywalo 2 strumienie danych z
predkoscia co najmniej 2 razy 300kb (nie sadze bys nagrywal 1x a
pewnie chcesz 4x) przy 16 mb ram ? i sadzisz ze atapi to obsluzy ? z
dyskiem z wylaczonym udma ? napisales ze na nagrywarkach sie
orientujesz. mi sie wydaje ze nie bardzo. a poniewaz kupiles druga
oznacza to ze handlujesz piratami. i nie masz kasy ? dziwne bardzo
dziwne...

nie wiem czy ktos ci pomoze... procz rady takiej jaka sam sobie dales
- to te ujete w cudzyslowiu

irek