Re: Zoltrix'y

Autor: Zoltar (zoltar_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 00:29:31 MET

Andrzej z Zaborza napisał(a) w wiadomości: ...

>Jedno co jest pewne to to, że phantom jest wersją econo (w porównaniu ze
>spirytem), dużo tańszy ale zabiera wiele mocy proca (min wymagania P166MMX,
>ale zalecany 200MMX) bo to proc odwala za niego większą część roboty. Ja
mam
>spiryta hcf56i i nie narzekam a wręcz polecam.
>Poza tym phantom nie ma wejścia na mikrofon ani wyjścia mocy na głośniki i
>jego skonfigurowanie do pracy jako telefon jest wątpliwe.
>Hej

Phantom moze dzialac jako telefon ale potrzebna jest karta dzwiekowa
fullduplex i juz. Mam tego phantoma i nawet jestem zadowolony.
Laczy sie min. na 44 000 bps (ale to zalezy od centrali , u kolesia
nigdy nie jest mniej jak 50 000 bps).
Tylko zainstalowanie go pod NT to istny koszmat (dwa tygodnie sie meczylem
i nic, juz zrezygnowalem).Pod 95 jest to proste jek zabranie dziecku
cukierka.
Phantom jest na PCtelu i kozysta z zasobow cpu, ale jak sie ma PII albo
Cel...
to jeden wafel.

Spiryt jetst na Rockwelu i teoretycznie powinien byc szybszy .
tak samo jest z Cobra . Ten ostatni to najnowszy model i cos czytalem
ze cos tam w sobie ma super ale nie pamietam co . ;)

Pozdro.