Re: Kopiowanie dluugich CD.

Autor: Voytec (voytec_at_vc.pl)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 00:32:01 MET

Sa takie plytki 700MB po 10 zl, na gieldzie lub w Media Markt. Nie musisz
jednak ich uzywac, bo dobre nagrywarki (czytaj Teac) maja overburning, czyli
na zwyklej plycie mozna nagrac wiecej niz podaje program w CD-INFO (np:
Nero). Jest tez taki programik, ktory testuje prawdziwa pojemnosc plytki,
nie pamietam jak sie nazywa, ale gdzies go mialem...
Z mojego doswiadczenia wynika, ze najdluzsze sa Ricoh'a. Mozesz tez poszukac
na necie danych roznych innych plyt...
No i jeszcze potrzebny Ci bedzie dobry program - np: Nero...

Wojtek