Re: Caldera DR-DOS - co to jest?

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 22:56:20 MET

2 Mar 1999 07:39:44 GMT, chmiel_at_ibmer.waw.pl napisał[a]:

>Prawde mowiac PC DOS w wersji IBM (IBMDOS 5) to
>tez nedza w porownaniu do produktow Digital Research.

Pozwolę sobie z lekka zapolimeryzować.
Miałem kiedyś okazję popracować na PCDOSie 7.0. Dotychczas
za nim tęsknię. Nie wiem, na czym opierasz swoje
stwierdzenie, że jest gorszy od DRDOSa, ale ma wbudowanego
REXXa, czego AFAIK nie ma DRDOS (a przynajmniej Caldera nie
ma na pewno - wiem, bo mam). Osobiście gotów byłbym
poświęcić lepsze zarządzanie pamięcią, wbudowaną obsługę
TCP-IP i jeszcze parę innych (zresztą całkiem sympatycznych)
cech, za to, żeby mieć w systemie dobry język skryptów.
A przy okazji - nie wie ktoś może, skąd mogę wziąć jakieś RK
do Windows Scripting Host? Jak to zdobyłem, to byłem
strasznie ucieszony, ale szybko mi mina zrzedła, jak się
zorientowałem, że nie mam żadnej dokumentacji, a trzy
programiki przykładowe to dość nędzna podstawa do nauki.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl