Re: Caldera DR-DOS - co to jest?

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Tue 02 Mar 1999 - 08:39:44 MET

On 1999-03-01 popej_at_friko.onet.pl said:
> [...]
[]
>Mialem Novell DOS 7 i nie uwazam, aby byl lepszy od zwyklego
>MS-DOSa. Nowe mozliwosci nie byly zbyt atrakcyjne, o ile pamietam
>pozeraly pamiec konwencjonalna, natomiast klasyczne narzedzia typu
>cache dyskowe, menadzer pamieci itp. dzialaly gorzej lub wolniej
>niz wersje Microsofta. DPMS chyba gryzl sie z czyms, co uzywalem.

A to ciekawe? Mam zupelnie przeciwne doswiadczenia
i uzywam tego systemu obok MDOS do dzisiaj. System
ten udostepnia wiecej pamieci konwencjonalnej, lepszy
Memory Manager lepiej uklada programy w Upper a cache
siedzi w Extended(?) korzystajac z DPMS tak samo jak
Stacker (kompresja dyskow). DPMS mogl sie z czym gryzc
tylko ciekawe z czym skoro dla programow, ktore z niego
nie korzystaja jest niewidoczny? Przede wszystkim dziala
multitasking i to w czasach kiedy M$ tylko reklamowal, ze
takie cos maja jego produkty. Drivery dawalo sie ladowac
do gory rowniez w config.sys.

>Rezultat byl taki, ze kartonik z Novellem powedrowal na polke, a do
>komputera pogardzany Microsoft.

Za szybko sie poddales ale coz jak sie idzie
na latwizne to sie ma "lewizne" :-))))
Od ladnych paru lat jak kupilem na gieldzie
DR-DOS 6.0 omijam produkty M$ szerokim lukiem :-)))
Prawde mowiac PC DOS w wersji IBM (IBMDOS 5) to
tez nedza w porownaniu do produktow Digital Research.
A jak myslisz, idee okienek to Bill sam wymyslil?
A o GEM slyszales?

[]
>Z tym zdaje sie byla grubsza afera, bo wykryto, ze Microsoft
>blokowal to celowo, czy przypadkiem nie przegral sprawy w sadzie?

Nie wiem czy do sprawy doszlo ale Bill swoje
osiagnal i zasmieca komputery na calym swiecie ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive