Re: offtopic: podpis a netykietka

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Wed 03 Mar 1999 - 08:34:11 MET

On 1999-03-02 acc_at_pertus.com.pl(ACC/VTS) said:
>A jezeli na poczatku tekstu jest imie autora ("XXXXX napisal:") to
>wtedy tez wypada zacytowac imie, czy nie?
>Wiem, ze to rzecz gustu, ale co z pojeciem ladu?
[]
>Moze male glosowanko - jak powinno sie postepowac?

Logicznie kolego ...
Musi byc wiadomo kto napisal list, na ktory odpowiadasz
i do tego sluzy naglowek listu. Musisz zostawic fragment
cytatu, z ktorym sie zgadzasz lub polemizujesz i musisz
sie podpisac aby bylo wiadomo kto ten list napisal :-)))
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive