Re: Upgrade Bios'a

Autor: Przemek Ptasznik (ptako_at_mamut.isi.wat.waw.pl)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 02:43:17 MET

Krzysztof Roszkowski <krzys_at_notes.com.pl> wrote in

>Chcę uaktulanić Bios'a, jednak nie jestem pewien, czy to jest bezpieczne.
>Czy jest możliwe, by w razie niepowodzenia przywrócić starszą wersję
Bios'a.
>Może ktoś z Was to robił i wie jak to wygląda.
>Czekam na opinie!

do najbezpiecniejszych operacji to to nie nalezy. W razie niepowodzenia nie
mozna ot tak po prostu odtworzyc starszej wersji chociazby z tego powodu, ze
komputer ci nie wystartuje ze zwalonym BIOSem.
wtedy jedynym ratunkiem pozostaje programator EPROM-ow.

Ostatnio widzialem brawurowa akcje ratowania BIOSa po nieudanym
uaktualnianiu. Polegalo to na jakichs czarodziejskich zabiegach typy
odzyskiwania czesci BIOSa z SHADOW-ow . Nie znam szczegolow wiec nie bede
tego opisywal.

Pozdrawiam,

Przemek Ptasznik (Ptako)
ptako_at_mamut.isi.wat.waw.pl