Re: Co kupić - RIVA TNT

Autor: Vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 00:38:16 MET

On Mon, 1 Mar 1999 23:28:40 +0100, "Zoltar" <zoltar_at_box43.gnet.pl>
wrote:

<ciach>
>Wszysko co wpadlo . Nie przypaminam sobie niczego co by na nich nie bujalo.

Na BX'ach czy na VIA?

<ciach>
>LGS dzialaly bezproblemowo.

Identyczne? Bo LGS'ow jest kilka

>O kosciach ACT juz pisalem wyzej , przypomnialem sobie jeszcze o kosciach
>niewiadomego pochodzenia , z niebieskimi opornikami nie dzialaly na VIA
>a identyczne tyle ze z czarnymi bulaly.
>Via sa dosc czule na pamieci i niekazda da sie wsadzic to fakt.

To nie jest tylko kwestia chipsetu - np. Abit tez jest czuly na
pamieci. Moze nie tak jak Zida ale zawsze

<ciach>
>Mamy przykre doswiadczenia z shuttlami i dlatego mam nienajleprza
>opnie o tych plytach.

Moge to zrozumiec - biorac pod uwage wybor plyt na rynku nie ma sie co
pchac w plyty z ktorymi sa problemy

>Plyty z tymi kartami wogole nie startowaly.

To ciekawe - ja takich efektow nie mialem

>Zachowywaly sie dosc dziwnie bo komputer ruszal gdy w czasie startu
>wcisnelo sie J (jak napewno wisz, w zidach powoduje to detekcje procesora)

A to juz zupelnie dziwne ...

>Z innych kart na trio3D nie chodzily chyba "Daytona"
>(takie lepsze made in garaz)
>Sprawdzalem wszysko : nowy bios,sterowniki i niepamietam co jeszcze.
>i nic.

No coz - ja mialem tylko dostep do Hercules'a na Trio 3D i nie mialem
z nim problemow

<ciach>

>co zrobilismy:
>nowiutenkie sterowniki -nic
>ten intel i inna plyta -to samo
>ten intel i inna plyta+nowe sterowniki -to samo
>ten intel jest poprostu uwalony
>a ze wtedy nie mielismy nic innego niz riva ...

To wyjasnia sprawe. No coz - tak juz niestety jest. Na pocieszenie
moge dodac tylko to ze dzisiaj obserwowalem boje z instalacja i740
Diamond'a na P5A - pojsc poszlo ale ile zachodu z tym bylo :)

<ciach>
>U nas tez bul taki agent, PC Chips + G200
>Niestety nie wcisnelismy mu lepszej plyty, szedl w zapartego.
>Ale zestawik bujal az milo.

No coz - glupich nie sieja, sami sie rodza :)

<ciach>
>Montujemy tylko TNT od Creative i wszysko jest OK.

Z Creativeami jest rzeczywiscie najmniej problemow - chociaz mialem
klopoty z instalacja jednego Creative'a na P2L97. Teraz siedzi w mojej
P2B F :)

<ciach>
>No wlasnie nie wiesz ile bedzie kosztowac P..3?

Obawiam sie ze duzo - swiadcza o tym wszystkie znaki na niebie i
ziemi. Zreszta na poczatku Permedia 2 tez nie nalezala do tanich

<ciach>
>Dla goscia co tylko gra , tak.

Zapewniam Cie ze nie tylko :)

>Dla mnie nie . Per..2 do Maxa to podstawa .
>P..2 w Maxie (w aplikacjach ktore kozystaja z prawdziwego OpenGL)

I tu sie mylisz. MAX owszem - ale tam o przewadze Permedii swiadcza
sterowniki Heidi. W LightWav'ie TNT sprauje sie juz minimalnie lepiej
od Permedii - chocby ze wzgledu na wieksza ilosc pamieci. TNT ma
calkiem niezle ICD

>jest szybsza od TNT i G200.Od G200 jest 2 x szybsza!

Bo G200 ma tylko d3d - ICD na g200 jest zalosne

>Zreszta ten procesor powstawal jako tanie rozwiazanie do stacji graficznych
>i CAD/CAM.

Owszem - ale niewielka ilosc pamieci powaznie ogranicza jego
mozliwosci

>A tak na marginesie .
>Zapra szam na moja stronke. Jest jeszcze nie skonczona ale jest tam kilka
>obrazkow z Maxa i PovRay'a. :)
>http://friko7.onet.pl/wr/kociokwi

Dzieki - napewno zajrze :) Swoja droga masz dziwny dobor narzedzi -
MAX i PovRay :)

<ciach>
>Mowilem a raczej pisalem ogolnie o chipsetach intela.

OK

<ciach>
>I tak to bedzie muszial zrobic w, tym przypadku troche szybciej choc to
>nie jest jeszcze takie pewne.

Ale przynajmniej nie jednoczesnie :)

>Pozdrawiam

Pozdrowienia