Re: C300A & zid bx 98

Autor: fachman (fachman_at_netra.gdansk.sprint.pl)
Data: Mon 01 Mar 1999 - 22:12:16 MET

>moze ktos wie na jakiej plycie najlepiej podkercic celerona 300 A
>tak zeby dzialal stabilnie !
>a po driugie czy cena 300 zl za celerona 300a to duzo czy malo
>(gwarancja )
>a i jeszcze jedno gosc w sklepie polecal mi plyte ZID BX 98

Meczylem sie z ta plyta dwa dni i pare moich uwag
wynik w 3dmarku zmalal W GAME 1 o 10% tj 5fps w stosunku do testow na plycie
ABIT BH6 przy tej samej karcie
NIE INSTALUJ NAJNOWSZEGO BIOSA VER 1.05 DO TEJ PLYTY. Ja to zrobilem i
gorzko zalowalem
Konfiguracja dla kart AGP nie jest taka prosta ale w koncu uzyskalem
stabilna
Zaleta tej plyty oprocz ceny jest 95MHz co powoduje ze w przypadku gdy ci
nie pojdzie na 450MHz to zawsze jest szansa ze pojdzie na 428MHz

Pozdrawiam