Re: Klawiatura multimedialna Chicony i Win98 PL

Autor: Michał Kawecki (novimpex[remove_spam)
Data: Mon 01 Mar 1999 - 21:48:14 MET

BazaBB napisał(a) w wiadomości: ...

>U mnie dziala bez problemu (w pracy) - jutro spr. wersje
>A Chicony to jeden z najwiekszych prod. KB na swiecie

To prawda. Ale informacji o producencie klawiatury brak w materiałach
i oprogramowaniu dostarczonym z klawiaturą. Brakuje totalnie, a sama
klawiatura jest produkcji innej firmy, która jest tylko poddostawcą
(Unikey). O tym też nigdzie nie jest napisane. Samo ustalenie strony
internetowej producenta zajęło mi kilka godzin pracy, na dodatek nie
ma tam żadnego supportu... tak więc dla mnie taka firma/produkt nie
jest godny zaufania.

Pozdrawiam

------
Michał Kawecki