Re: Moje boje czyli jak NIE oswoiłem Zoltrixa było: Re: Moje boje czyli jak oswoilem Zoltrixa

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 01 Mar 1999 - 19:13:06 MET

On Sun, 28 Feb 1999 08:42:15 GMT, "Neas!"
<bez.tego.neas_at_polnet.cc.wytnij.to> wrote:

>A u mnie było tak:
>W grudniu postanowiłem kupić nowy modem. W końcu zdecytowałem się na isowego
>56 vsp. Na początku wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie - tekturowe
>opakowanie, instrukcje po polsku, dyskietki z driverami i oprogramowaniem,
>mikrofon...
[...]
Ale to tylko wrazenie - zeby jeszcze producentowi bylo znane pojecie
kontroli technicznej...
>windows... W końcu mimo chęci wywalenia modemy przez okno, oddałem go, bo
>był na gwarancji i nie chcąć czekać, kupiłem Zoltrixa HSP 56k v.98 PCI (BTW:
>dobrze zrobiłem, bo reklamacje zgłosiłem w połowie stycznia i do dzisiaj nie
>otrzymałem odpowiedzi). Wsadziłem do kompa i... działa! Łączy się zazwyczaj
>na 45-46 kbps chyba, że w tpsa trafi się modem 33.6 (łosie dokupują stare,
>ale nie wywalają starych mamutów).
Niespecjalnie dobrze moim zdaniem - to jest jednak (choc ciut
mocniejszy) winmodem i pod systemami roznymi od Win95/98 moze byc
warty tyle ile wazy w skladnicy zlomu...

>Z Zoltrixami to jest IMHO tak jak z Polonezami - można trafić na bardzo
>dobry egzeplarz, albo taki chłam, że żal patrzeć - stąd tak zróżnicowane
>opinie o tej firmie.

Niestety masz racje - i czemu padlo akurat na teoretycznie najlepszy z
ich modemow? W koncu VSP to prawdziwy, o sporych mozliwosciac modem -
zeby nie schrzanili maksymalnie durnej elektromechaniki (badziewne do
niemozliwosci przekazniki albo fajansiarski tranzystor nimi
sterujacy...) to moglby to byc niezly modem - jak juz mnie raz
polaczyl to chodzil calkiem ladnie. Tyle ze raczej rzadko mial chec w
ogole laczyc...

Darek