Re: Moje boje czyli jak oswoilem Zoltrixa

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 01 Mar 1999 - 19:17:33 MET

On Sun, 28 Feb 1999 23:54:45 GMT, fgf_at_alpha.net.pl (Wojciech Kulasa)
wrote:

>Duza liczba problemow wynika po czesci z duzej liczby uzytkownikow
>modemow tej marki...

Nie. Z braku kontroli technicznej ( nie ma robotnika z niewolnika...)
co skutkuje tym ze w niektorych partiach niektorych modeli (np VSP)
ilosc egzemplarzy dzialajacych zle przekracza wszelkie granice
przyzwoitosci (ja nie bylem tak cierpliwy, po drugim trafionym pod
rzad dalem sobie spokoj - w koncu moj czas i moje nerwy tez maja swoja
wartosc...)

--
Darek