Re: Sb Live ?

Autor: Michal Kupski (michalk_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 17:05:06 MET

Witam !

BlueByte napisał(a) w wiadomości: <368B9E3C.CAD52B1A_at_priv.onet.pl>...

>Jak ktoœ nie umiał ustawić parametrów pracy i testował Crystala [...]
>Konstrukacja karty PCI Gold i ISA Gold jest taka sama.

Nie jestem pewien, ale to bylo jakis czas temu i byc moze zamienil
16 (18?) bitowa PCI na 20 bitowa ISA (bo tylko taka wtedy byla).
Ale ogolnie ST chwalil.

Pozdrawiam
Michal <michalk_at_priv.onet.pl>

Sig ?... Sig-Sauer P228 kal. 9mm !