Re: Sb Live ?

Autor: BlueByte (xxlsize_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 16:54:36 MET

Marek Nazarko wrote:

> [...]

Jak ktoœ nie umiał ustawić parametrów pracy i testował Crystala
znajdujšcego się na karcie a nie DREAM 9407 to mu tak wychodziło i inne
podobne bzdury ( jak EWS64S lepsze od EWS64L i EWS64XL, lub różniec
pomiedzy EWS64L i EWS64XL w parametrach S/N, EWS64 karta PCI ?? -
BZDURA!!).

Konstrukacja karty PCI Gold i ISA Gold jest taka sama.

> A jakie poza tym są wady i zalety PCI-ISA?
> Nie mówię o rzeczach oczywistych typu IRQ czy zajmowanie slotu.
> Np. czy może nie wyrabiać Hard Disk Recording?

Na PCI mamy oczywiœcie większš przepustowoœć więc nie będzie problemu z
Hard Disk Recordingiem, jak na ISA, karty ST128 DDMA Gold&Ruby PCI sš na
płytach z układami intela zgodne z SoundBlaster Pro bez żadnych
sterowników i SB-Link'ów !!!.

BlueByte