Re: Sb Live ?

Autor: BlueByte (xxlsize_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 16:44:42 MET

Marek Nazarko wrote:

> A wogole to ciekawe - SAM 9407 to juz przestarzaly produkt, bo na w/w
> stronie jest o nim wzmianka jako o staroci.

Oczywiście że stary produkt, terratec zapowiadał EWS 64 od 1996 roku, tylko
nikt nie umiał go dobrze oprogramować, doświadczenie mają w Azji, masę chipów
DREAM wykożystują do karaoke. Tak nawiasem mówiąc MaxiSound jest
zaprojektowane i wykonywane przez jedną bardzo dobrze znaną taiwańską firmę, a
EWS64 jest wykonywane też na Taiwanie.

> Co do Hoontecha to proponuje on na biezaco upgrady BIOSu i wyglada ze
> maja dobre podejscie do klienta - daja tez upgrady do softwaru.

OK, proponuję ci ładować co trzy tygodnie 17MB nowego oprogramowania - może to
i dobre podejście ale denerwuje.

> No i ta cena - 199$ czyli 700zł + VAT czyli za drooogo (mowie o ST 128
> DDMA Ruby PCI). Nie wiem skad ktos wytrzasnal cene ok. 400zł

  Cena jest za ST128 DDMA Gold - 437.- zł

BlueByte