Re: Sb Live ?

Autor: BlueByte (xxlsize_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 16:27:23 MET

Mariusz Jaworski wrote:

> Tylko nieprzyzwoite jest to ze zeby sampel midi byl dluzszy od
> 256kB trzeba specjalnie oprogramowac tego Dream'a...
> Maxi ma ograniczenie do 256kB. EWS ogranicza do 512kB tyle ze
> kosztuje 2x wiecej... Maja leeeepszy firmware... ;-)
> Teraz kroi sie nowy Mzxi - na PCI i na nowym Dream'ie - 9707.
> Juz ma nie miec ograniczen...

Nowe oprogramowanie Hoontech nie ma już bariery 512kB, mamy sample bez
ograniczeń.Hoontech oferuje kilka systemów operacyjnych (firmware) dla DREAM
- Harmonize, Home Studio, 3D ProLogic ... . Jeœli chodz o MaxiSound ISIS to
to jest okrojona wersja DigitalStudio z Hoontech (w zależnoœci od wersji 2x
DREAM 9707 lub 1x DREAM9407 + 1x DREAM9707).

> A jak mi kumpel co tydzien przynosi 100 mid'ow XG z I-net'u ?
> "Srednio popularny ?"

Popieram. Napewno nie będzie to 'œredni', jest popierany przez dobrš firmę.

BlueByte