Re: Sb Live ?

Autor: Marek Nazarko (csbi.katowice.pl_at_mna)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 08:46:56 MET

..machine running, bzz, bzz.., Wed, 30 Dec 1998 20:37:53 GMT, bzz, bzz
..., Vindex ... bzz, bzz..., wrote :

Coś przysnąłeś Vindex, dopiero teraz Cię słychać? :)

>Aktualnie dostepnych jest ( w najnowszej wersji sterownikow) 256
>glosow. Znaczenie ma to srednie - ale jak ladnie wyglada :)))

No, czasem ma to duże znaczenie - są takie MIDI, w których po
włączeniu echa na poszczególnych instrumentach może na raz grać wiele
dźwięków.
No ale 256 powinno wystarczyć :)

>Hmmmm. A slyszales kiedys SCC-1? IMHO to jeden z lepszych modulow WT
>jesli chodzi o GM i GS. SB Live! + Utopia tez jest IMHO lepszy od
>zdecydowanej wiekszosci sprzetowych WT

Co to jest Utopia?