Re: UWAGA -- Ogolna prosba do grupowiczow :)))

Autor: Marek Klein (maly_at_imppan.imp.pg.gda.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 16:16:28 MET

Jezu, LUDZISKA!!!
Czy nam (Polakom) już nic i nigdy nie dogodzi?

Przypomnijcie sobie początki polskich ogonków (to już całe szczęście historia).
Ileż krzyku, ileż tekstów wszędzie, na każdej grupie, w każdym czasopiśmie, dyskusjach - chyba nawet w piekle usłyszano - błagania o jednolity standard (a było ich, oj było) kodowania i wyświetlania polskich liter. A wszystko po to, byśmy mogli w końcu efektywnie ich używać. I czuć się (przy komputerze i w sieci) Polakami.
Teraz, gdy od jakiegoś czasu możliwości takie są, są programy komunikujące się w naszym ojczystym języku, istnieją narzędzia zautomatyzowania sobie prawie każdych standardów, używania lub nie używania ogonków - pojawiają się głosy przeciwne tym wygodom. Powtarzam WYGODOM. Jeżeli to komu "niewygodne" to niech posunie się trochę do przodu lub strzeli sobie w łeb, a nie tłumaczy wieloletnią pracą w systemach z trybem znakowym. Niech kupi sobie nie komputer, a tabliczkę glinianą z radełkiem i wróci do hieroglifów - tam nawet przecinka nie używa się.

Co to znaczy, że ktoś używa DOS'a? Co to za tłumaczenie!!! A chwała mu za to, że go jeszcze pamięta. Też go nie zapomniałem, a nawet pamiętam starsze systemy i... komputery.
Ale czy to, że jakiś chłop używa konia do transportu (bez względu na przyczyny jakimi się kieruje) ma być powodem zlikwidowania dróg asfaltowych? I ja (a nie on) mam przystosować się do niego?

LUDZIEEEEEE!!! DO DUPY Z TAKIM NARODEM! (to do tych ciągle krnąbrnych i nie przystosowywalnych).
PRZEZ TE WASZE CIĄGŁE VETA - OBCY CAŁY CZAS MUSZĄ ZA NAS DECYDOWAĆ. WSTYYYYD!!!!
I ILE RAZY BĘDĘ MUSIAŁ, BĘDĘ KRZYCZAŁ - DUŻYMI LITERAMI - WSSTYYYYYDD!!!

Ależ argument. Godny Juliusza, AVE CEZAR.
Jak nie "synku', to BRACIE. Zastanów się, zastanów i nie brnij dalej.

Co do siga - ktoś wspomniał o "sztuce". Dla niektórych to i "g..no" na środku pokoju też jest sztuką.
Jedyna rada to olewać posty z takimi wypocinami. OTO MOJE ZDANIE.

--
          z noworocznymi pozdrowieniami dla wszystkich czytających tę grupę
                    Marek Klein