Re: UWAGA -- Ogolna prosba do grupowiczow :)))

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 12:27:21 MET

> Ludziom ktorzy korzystaja z dosowych przegladarek do newsow (uwierz mi sa
> takie)

Dosowe czytniki rowniez mozna dostosowac. Przynajmniej wiekszosc.
Dosowe przegladarki i mailery rowniez.

> Ludziom ktorzy sa juz w sieci od paru ladnych lat i znaja ogolne zasady
> korzystania z WWW --- a nie korzystaja z jakis bezsensownych "netykiet" i

Zaloze sie o cokolwiek, ze ci, ktorzy uzywaja sieci od dawna maja
netykiete obcykana w gore i w dol , na dodatek sie do niej _stosuja_.
Jesli to dla Ciebie jest bezsens, no coz - no comments.

> A poza tym
> sproboj wejsc na IRCa i uzywac ogonkow ----- POWIESZA CIE

Problem lamerii ircujacej.

> Ja nie mam --- ale niektorzy maja problemy z poprawnym kodowaniem lub
> wysylaja (o zgrozo) w HTML

Wiec sie takich opieprza i sie dostosowuja. :)

> Powiedz mi tylko szczerze co lepiej brzmi
> "to jest IMHO beznadziejne"
> czy
> "to jest mysle beznadziejne"
> (dochodzi tylko jedna literka) :)

Za to gramatycznie nie wyglada ciekawie - jesli juz, to "to jest wedlug
mnie beznadziejne" - a to juz duzo wiecej znakow. :)

> Marcin Karbownik
Chektor
P.S. Sam polskich znakow nie uzywam, ale to glownie z przyzwyczajenia, a
nie z musu...
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..
.....chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl...chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl.
..Murphy's Law is recursive. Washing your car to make it rain doesn't work..