Re: Upgrade plyty glownej 4386 VC HD - pomocy!

Autor: Wojtek Rozwadowski (wojrozwa_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 10:12:08 MET

Tomasz Holdowanski napisał(a) w wiadomoœci:
<368b65db.1497839_at_news.rubikon.net.pl>...

>Instrukcji do tej plytki nie mam, ale widzialem pare plytek 386 "486
>upgradeable" i zasadniczo schemat rozbudowy jest ten sam. Wkladasz
>procka do socketa i odpalasz kompa. Ewentualnie jest gdzies na plycie
>zwora wylaczajaca starego proca (z reguly opisana).

Witam
No nie jest tak latwo. Mialem kiedys taka plyte, zrobilem z niej
486/DX2 66 Oczywiscie procesor Intel'a 5V. Ale bez instrukcji
nie ruszysz.

 BTW, raczej nie
>wsadzaj w te plytkie procow innych niz 5-ciovoltowe. Niektore plyty
>386 moga zdaje sie przyjac 4-rovoltowce (DX2), ale bez instrukcji nie
>ma co ryzykowac.
>Inna sprawa, ze plytke 486 na VLB kupisz teraz i za 20 zlotych.

Prawda, nasz kolega prosi o telefon a w moim przypadku
miedzymiastowa przekroczy wartosc plyty :)))

Pozdrawiam
Wojtek Rozwadowski