Re: Upgrade plyty glownej 4386 VC HD - pomocy!

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 18:27:02 MET

>Czy ktoœ z szanownych grupowiczów (pewnie tych z długš brodš) wie jak robi się
>upgrade płyty "VIA 4386 VC HD" z 386 na 486?
>Wiem na pewno, że jest to możliwe, ale nie mam żadnych pomocy (instrukcji).

Instrukcji do tej plytki nie mam, ale widzialem pare plytek 386 "486
upgradeable" i zasadniczo schemat rozbudowy jest ten sam. Wkladasz
procka do socketa i odpalasz kompa. Ewentualnie jest gdzies na plycie
zwora wylaczajaca starego proca (z reguly opisana). BTW, raczej nie
wsadzaj w te plytkie procow innych niz 5-ciovoltowe. Niektore plyty
386 moga zdaje sie przyjac 4-rovoltowce (DX2), ale bez instrukcji nie
ma co ryzykowac.
Inna sprawa, ze plytke 486 na VLB kupisz teraz i za 20 zlotych.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--