Re: UWAGA -- Ogolna prosba do grupowiczow :)))

Autor: SiNuS (sinus_at_FOTOMONTARZ.friko2.onet.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 07:49:07 MET

Marcin Karbownik napisał(a) w wiadomosci
<3689d551.0_at_news.vogel.pl>:

>Mam do Was taka mala prosbe i kilka zwiazanych z nia uwag:
>
>1. Jesli to mozliwe (a nie watpie ze tak) nie uzywajcie polskich znakow w
>postach - to strasznie innym utrudnia zycie
>Naptawde da sie wszystko przekazac bez ogonkow :)

Da sie wszystko przekac bez ogonkow jak rowniez da sie
tak ustawic czytnik aby sobie z tym radzil.

Ja raczej zwrocilbym uwage na to aby ludzie konkretniej
formuowali tematy postow. Tzn. aby nie bylo czegos w stylu
"i740", "pomozcie", "troche lamerskie pytanie", itd.
Nie kazdy ma stale lacze aby sciagac wszystkie wiadomosci
razem z body.

SiNuS

--
Pozdrawiam