Re: UWAGA -- Ogolna prosba do grupowiczow :)))

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 16:48:28 MET

Marcin Karbownik wrote:

I grupa ustosunkowuje sie do prosb w nastepujacy sposob:

> 1. Jesli to mozliwe (a nie watpie ze tak) nie uzywajcie polskich znakow w
> postach - to strasznie innym utrudnia zycie
> Naptawde da sie wszystko przekazac bez ogonkow :)

nie uzywajmy komputerow. listonosz i tak w koncu rozniesie listy :)
a tak po prawdzie, http://sunsite.icm.edu.pl/ i na samej gorze
jest link do polskiej strony ogonkowej. na newsach jak najbardziej mozna
uzywac polskich liter, byleby naglowki byly PRAWIDLOWE i kodowanie
bylo w ISO-8859-2 czyli ISO_Latin_2 . inne kodowania sa niedopuszczalne.
niedopuszczalne jest tez wysylanie binariow, i kodowanie maili w HTML.
w netykiecie "bykiem" to stoi.

> 2. Nie krzyczcie bez powodu na interku -- DUZE

coz. sa ryby pily i ludzie mloty :))))))))

> 3. Nie przesadzajcie ze skrotami z jezyka angielskiego -- jak tak dalej
> pojdzie to bedziemy kolejnym stanem USA (w najlepszym wypadku)

ja nie understand ciebie. mozesz mi wiecej about tym say ?

> To chyba niewiele prawda?

> Marcin Karbownik

zaiste, bardzo niewiele. jedynie nie przychylam sie do nie stosowania
polskich liter. co do reszty pelna zgoda :)
zreszta jest grupa (znajdz ja sobie) gdzie sie omawia sprawy zwiazane
z pisaniem z ogonkami. mozna tez uzyc programow, ktore w locie obcinaja
ogony umozliwiajac tym samym czytanie tekstow na niereformowalnych
terminalach
i innych cudach.