Re: Sb Live ?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 03:04:40 MET

On Thu, 31 Dec 1998 02:08:28 +0100, BlueByte <xxlsize_at_priv.onet.pl>
wrote:

<ciach>

>Żadna rewelacja DREAM 9407 ma już to dawno.

A kto pisze ze rewelacja? Po prostu przyzwoite mozliwosci - jak na ta
cene nawet bardzo przyzwoite

>Wg. CHIP'a nowe sterowniki to nawet 512 głosów, a procesor to chyba się
>dymi.

W Chipie pisza duzo "ciekawych" rzeczy - 512 glosow jest narazie w
planach (o ile wogole to zrobia)

>Układy dream mają brzmienia kupione od Rolanda, a SCC-1 to chyba
>Rolanda.

Owszem - SCC-1 jest rolanda. Co nie znaczy ze te brzmienia sa z SCC-1

> Podejżewam że posiadany moduł ma jednak 4MB a nie 3MB i jest
>zgodny z SCC-1 sprzętowo i brzmieniowo.

Masz jakies podstawy do takiego twierdzenia?

>Naprawdę rewelacyjne chodziły
>moduły wave oparte o DREAM'y. Tak co do UTOPI ale to ma byś bank 32MB to
>jak do tego porównywać 4MB DREAM'a, co porównamy Volkswagena do
>Mercedesa ?

Byla mowa o jakosci midi a nie o wielkosci probek. A UTOPIA jest w
wielu wersjach - music'a theoria ktora mam ma 21 MB

>UTOPIA będzie na GUS'a, DREAM 9407 i 9707 (brzmienia stereofoniczne!!!)
>bank 64MB, Live!.

Utopia na GUS'a jest juz od dluzszego czasu - a jedna z wersji Utopii
na SB Live! juz od ponad miesiaca (musica theoria) i nie ma 64 MB

>Oczywiście 50XG jest do standardu XG, ale jaka głebia brzmień (trzeci
>dodatkowy efekt),

Ty ze mna polemizujesz czy sie zgadzasz? Pozostaje faktem ze GM i GS
stanowia standard midi. XG jest prywatnym rozszerzeniem Yamahy i na
pecetach srednio popularnym

> co do 1000XG to jest nowość, a jak to bywa nowości są
>dużo lepsze. A poza tym trzymaj się jakiegoś zdania
>o dekoderze DVD mówisz w innym kontekście że programowy działa prawie
>tak samo a kosztuje dużo mniej.

Co ma piernik do wiatraka? To w wypadku kart graficznych tez mam
twierdzic ze Virge jest super bo jest tanszy i starszy od TNT?

> Więc albo mamy szmal i kupujemy 1000XG
>albo go mamy mało i mamy 50XG.

Albo nie kupujemy ani jednego ani drugiego :)

>BlueByte

Pozdrowienia

Vindex
dzial hardware magazynu Wirtu_at_l - www.wirtual.pl