Re: Glosniki i USB

Autor: Rafal Wlodarczyk (rafal_at_unforgettable.com.spamproof)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 21:54:49 MET

Wtyczkę USB należy włożyć do gniazda USB. Jeśli Twój komputer jest w miarę
nowy to powinien mieć dwa gniazda obok gniazda myszki i klawiatury. Jeśli
nie masz to możesz dokupić kartę z USB. Więcej o głośnikach na:
http://www.usbaudio.philips.com/ban_support.cfm

Jest tam wyraźnie napisane, że nie potrzebujesz karty dźwiękowej tylko port
USB.