Re: Zoltrix

Autor: Jan Komuzykant (walasek_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 18:00:25 MET

On Sun, 27 Dec 1998 19:42:31 GMT, "Edgar" <edgar8_at_polbox.com> wrote:

>Kupiłem Modem Zoltrix wew. PCI K56 na kości Rockwella. Ni cholery nie mogę
>go zainstalować pod Win95 ani Win98. Windowsy wykrywają zamiast modemu kartę
>sterownika szeregowego PCI. Próbowałem na 3 komputerach z różnymi płytami
>głównymi (Asus TX97, Asus P2B i jakiś Gigabyte). Efekt zawsze jest ten sam.
>Czy jest to walnięty modem, czy trzeba zmienić coś w ustawieniach płyty lub
>Windowsów? Nie mam możności sprawdzić innego podobnego modemu.
Cześć
Mam to samo, z tym że pierwszym razem zainstalował się poprawnie.
Przy reinstalacji zaczął pokazywać: PCI serial controler i uparcie
twierdzi, że nie ma sterowników na oryginalnej płycie. Tak więc modem
jest (chyba ok) Może to wina systemu? Ja mam OSR2.
Jak coś ruszę to dam znać i liczył bym na to samo, bo "fachowcy" z
serwisu nic nie wiedzą, a wyrzuciłem pudełko.. :--(
zbych