Zoltrix

Autor: Edgar (edgar8_at_polbox.com)
Data: Sun 27 Dec 1998 - 20:42:31 MET

Kupiłem Modem Zoltrix wew. PCI K56 na kości Rockwella. Ni cholery nie mogę
go zainstalować pod Win95 ani Win98. Windowsy wykrywają zamiast modemu kartę
sterownika szeregowego PCI. Próbowałem na 3 komputerach z różnymi płytami
głównymi (Asus TX97, Asus P2B i jakiś Gigabyte). Efekt zawsze jest ten sam.
Czy jest to walnięty modem, czy trzeba zmienić coś w ustawieniach płyty lub
Windowsów? Nie mam możności sprawdzić innego podobnego modemu.
Edgar