Re: Sb Live ?

Autor: Marek Nazarko (csbi.katowice.pl_at_mna)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 12:46:10 MET

..machine running, bzz, bzz.., Wed, 30 Dec 1998 11:43:16 +0100, bzz,
bzz ..., Mariusz Jaworski ... bzz, bzz..., wrote :

> Tylko Maxi kosztuje co najmniej 700PLN a Live'a! mozna dostac za
>300PLN...
He, he, pokaż mi miejsce, gdzie w tej cenie jest ta karta (adres www
albo telefon)

> A ta dodatkowa plytka (do Value) z digital I/O kosztuje 20$.
j.w. tzn gdzie kupić?

> Mozna.
A czy można z wejścia SPDIF zrzucać wavy? Inymi słowy czy wejście
SPDIF może być wykorzystane jako sampler?

> Maksymalnie - ile wlezie.
no co ty, procesor karty ma pewną moc obliczeniową i jest w stanie w
danej chwili obsłużyć x efektów. Chodzi mi o to ile to x wynosi.

>W praktyce - sa to dwa standardowe efekty
>(reverb i chorus) a reszte mozna "doladowywac". Z tym, ze z tych
>dostepnych z driver'ami maksymalnie rzeczywiscie mozna jeszcze
>zaladowac dwa. Mi marzy sie assembler do tworzenia tych efektow...
Może uszczegółowię pytanie - nie zależy mi na tym, aby efekt był
założony na dany typ wyjścia (Wav, MIDI) tylko np. na pojedyńczy
instrument w utworze MIDI.
Np. gitara ma compressor, fortepian reverb, bas equalizer, inna gitara
churus+echo.

Na pewno Live tego wszystkiego nie potrafi na raz ale ile z tego
potrafi? 4?

Czy potrafi wykorzystać CPU aby liczył to czego on już nie wydoli?

> Nie. Ladujesz je do EMU10k. I to on przetwarza sygnal.
A to lubię :)