Re: Nagrywarka i "buffer underrun"

Autor: Loafer (loafer_at_vc.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 10:01:03 MET

> Jesli przegrywasz bezposrednio z CD-ROMu na CD-R, to znaczy, ze czytnik
>CD-ROM czasem nie wyrabia. Jesli z dysku, to pamietaj, ze
Of course z dysku ;))

nagrywajac duzo
>plikow lepiej jest zrobic najpierw tzw. ,,CD image'', i dopiero z niego
>nagrywac. A to dlatego, ze dysk moze miec klopoty ze skakaniem po wielkiej
>ilosci plikow i w koncu sie nie wyrobic.
No i oczywiscie to robie... i nie dziala ;((

BTW: Czy jezeli wykonam symulacje nagrywania, to teoretycznie powinno to
pozniej dzialac normalnie? Bo u mnie to sie nie sprawdza... wykonuje test -
idzie normalnie, wykonuje nagrywanie - kopie sie...

pozdrawiam
Loafer
UIN:14807150
loafer_at_vc.pl