Re: Potyczki z Zoltrixem

Autor: Mzimu (mzimu.hates_at_spam.hyperreal.art.pl)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 18:05:08 MET

W dniu Tue, 29 Dec 1998 12:11:11 GMT, czolgu_at_friko6.onet.pl (Mathew)
napisał(a):

>No to ja Cie pociesze:)wlasnie przed chwila mialem to samo;(
>tak jak napisales pomogla zmiana slotu.

Ta... u mnie też pomaga, tylko że tylko na chwilunię - nie
mówiąc o tym, że nie jest to zdrowe ani dla modemu, ani
dla slotu (że nie wspomnę już o powyginanej w atakach
wściekłości obudowie ;-)

>mam takie male pytanko:jaka masz karte graf. i plyte glowna?slyszalem
>ze dzieje sie to wlasnie na plytach z via i s3virge(tak jak u mnie)
>ja osobiscie uwazam ze to wina modemu -zaniesiony do znajomego (gdy u
>mnie odmowił posłuszeństwa) tak samo nie odpowiadał na asusie tx.

Te S3 to akurat konflikt jeśli jest ustawiony na modemie COM4;
ja mam ustawiony COM2, a ten na płycie wyłączony. Poza tym przez
dobry rok działał poprawnie.
Płyta FIC PA-2005 (rzeczywiście na VIA), karta gfx Viper V330
(na Rivie 128).
Stwierdziłem że nie mam ochoty dalej się tak bawić,
i oszczędzę sobie nerwów i pieniędzy traconych na impulsy
z niezrealizowanych połączeń kupując sobie nowy modem
(nie Zoltrixa i nie na kościach Rockwella ;-). VSP336i
nie życzę najgorszemu wrogowi :P

pzdrfk,

Marcin