Re: Potyczki z Zoltrixem

Autor: Tomasz Turczynski (toturcz_at_polbox.com)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 19:50:04 MET

Mathew <czolgu_at_friko6.onet.pl> napisał(a) w artykule
<3689c57b.704621_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
> On Sun, 27 Dec 1998 20:49:45 GMT, mzimu.hates_at_spam.hyperreal.art.pl
> (Mzimu) wrote:
> No to ja Cie pociesze:)wlasnie przed chwila mialem to samo;(
> tak jak napisales pomogla zmiana slotu.
> mam takie male pytanko:jaka masz karte graf. i plyte glowna?slyszalem
> ze dzieje sie to wlasnie na plytach z via i s3virge(tak jak u mnie)
> ja osobiscie uwazam ze to wina modemu -zaniesiony do znajomego (gdy u
> mnie odmowił posłuszeństwa) tak samo nie odpowiadał na asusie tx.
> nawzajem:)

> Maciej

> [...]
U mnie ten sam model (fmvsp336i) i te same problemy. Pol roku chodzil
bezawaryjnie, potem przyszla zima i zaczely sie dziwy: "brak sygnalu
wybierania" albo problemu z wybraniem nru (zaczyna wybierac ale w polowie
przestaje albo trafia pod inny numer).
Do dzis nie wiem co jest grane: u kumpla dzialal pieknie przez pierwsza
godzine po zainstalowaniu, potem siadal.
wybieranie tonowe czy impulsowe nie robilo roznicy. Nic nie pomagaly zmiany
slotu.
I co ciekawe, od paru dni modem znowu dziala w miare poprawnie.
Kto mi powie: co bedzie na wiosne?