Re: prosba o opinie - plyta glowna epox na via vpx

Autor: Marcin Jablonski (madmix_at_promail.pl)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 12:15:47 MET

Dnia Mon, 28 Dec 1998 09:31:15 GMT, fidor_at_friko.internet.pl (Fidor) napisał(a):

>Posiadam powyzsza (marka) w moim przyopadku jest to AT , 3 ISA 4 PCI 3
>DIMM maks takt 100 MHZ , SS 7 , Mozliwosc podlaczenia zas ATX , AGP 2x
Ta moja ma tylko dwa gniazda na simy i jedno na dima.
Nie ma mozliwosci podlaczania zasilanai atx.
oraz nie ma agp.
>tyle technicznych detali - pracuje toto stabilnie , aczkolwiek WIN95
>OSR lekko wariuje przy wykrywaniu sprzetu pod ta plyta (2 mostki PCI ,
>gryzie sie z kontrolerem dyskow)

Wlasnie zainstalowalem ta plyte, i niestety brakuje przerwania dla :
Standardowego kontrolera dysku twardego IDE/ESDI,
niestety wszystkie sa zajete, winda proponuje wylaczenie karty graficznej lub karty tunera,
czy da sie cos z tym fantem zrobic.
Poza tym: lista urzadzen powodujacych konflikt to :

IRQ Holder for PCI steering
Fly Video98 Audio

Czy nieprawidlowe dzialanie tego urzadzenia ma jakis wplyw na dzialanie twardego dysku?
Co to wogole jest ten kontroler IDE/SDI.

A poza tym , co mnie zaskoczylo po zainstalowaniu tej plyty, to ze nie chce dzialac program do
rozkodowywania canal plus : pubs.

>Fidor

Pozdrowienia
   Jabłoński Marcin