Re: Ile kosztuje napisanie programu i jak szybko -

Autor: Michal Jeczalik (michalj_at_wsi.edu.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 19:41:56 MET

drone <drone_at_magic.ic.com.pl> napisał(a):
>Wedlug mnie mozliwe jest programowanie grupowe przez inet.
>Za przyklad moglby tutaj posluzyc chociazby Linux. Przeciez tworza go
>ludzie porozrzucani po calym swiecie, a jakos sie rozwija. Moze niezbyt
>dynamicznie, ale to zawsze cos.

Tak, tylko że sprawa jest taka - programistów GNU zazwyczaj nikt nie
pogania a jeśli już, to umiarkowanie. Poza tym GNUprogram pisze zazwyczaj
jeden, dwóch ludzi. Są duże projekty, ale te rozwijają się w tempie
zdecydowanie za wolnym jak na program na zamówienie.

--
Michal Jeczalik <michalj_at_wsi.edu.pl>
http://www.wsi.edu.pl/~michalj