Re: Ile kosztuje napisanie programu i jak szybko -

Autor: drone (drone_at_magic.ic.com.pl)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 12:50:15 MET

Jarek Kucypera wrote:

> Expert napisał(a) w wiadomości: <367CE121.5D5C_at_friko.onet.pl>...
>
> No cóż, tak to jest na grupach newsowych, że tu się w większości
> "gada"

> Tak - synchronizacja n programistów kosztuje ponoć O(n^2) dodatkowego czasu.
> Synchronizacja 100 programistów przez i-net i do tego tak, żeby to
> było efektywne i dawało zyski - jest moim zdaniem praktycznie niemożliwa.
>
> J.K.

Wedlug mnie mozliwe jest programowanie grupowe przez inet.
Za przyklad moglby tutaj posluzyc chociazby Linux. Przeciez tworza go
ludzie porozrzucani po calym swiecie, a jakos sie rozwija. Moze niezbyt
dynamicznie, ale to zawsze cos.
System pana Billa wcale nie rozwija sie duzo szybciej, coraz wiecej
wymagajac od sprzetu, a tak naprawde nie oferujac nic nowego w zamian.

-- ___
\___/ /_/ \___//_/ /_/ \__\ mailto:drone_at_magic.ic.com.pl