Re: Plyty główne P II AT BX ?

Autor: Przemyslaw Mikosz (przemekm_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 17:18:55 MET

> No coz. Klocil bym sie z tym, czy plyta AT jest tansza od ATX. Najlepszy
> Przyklad: soyo sy-6bb (at) moge kupic za 383zl netto, a sy-6be (ATX) za
> 345zl netto.
> Poza tym na przyklad Abit BH6 tez nie jest drogi - wczoraj na gieldzie
> widzialem we Wrocku go za 450zl (ale wiadomo, gielda zawsze drozsza;)))
> Czy nie lepiej kupic obudowe ATX i miec PORZADNA plyte glowna?

Zgadza sie, ale co ma zrobic ktos ze stara obudowa AT, ktorej
nie bardzo chce/moze sie pozbyc ?

Ponadto plyta P2B-B jest naprawde bardzo ciekawa (150MHz FSB to juz cos
:-))
i nie za droga choc fakt, ze plyty Asus'a sa drozsze od innych.

Ja uzywam P2B-S (z U2Wide SCSI, ATX oczywiscie) i po zabawach z Abitem
BH6
zostalem przy ASUSie

--
http://friko3.onet.pl/bb/cennikpc/