Re: Plyty główne P II AT BX ?

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 11:20:10 MET

Bogdan napisal(a) w 'Plyty główne P II AT BX ?':

>Wielu z nas przymierza się do zmiany płyty głównej , ale z różnych względów
>(przeważnie finansowych) chciałoby zostać przy formacie AT . Czy któryś z
>Światłych w tej materii mógłby zrobić ranking takowego sprzętu , cobyśmy my
>przeciętni mieli zabezpieczony pogląd na w/w problem . Ja cichutko chciałbym
>postawić na SOYO PII 6BB . 2 lata gwarancji , 500zł ,magistrala
>66,68,75,83,100,112,113, mnożnik do 5,5 , AGP , 3PCI , 3ISA i na tym się
>moja wiedza kończy . A co to oznacza w praktyce ?

No coz. Klocil bym sie z tym, czy plyta AT jest tansza od ATX. Najlepszy
Przyklad: soyo sy-6bb (at) moge kupic za 383zl netto, a sy-6be (ATX) za
345zl netto.
Poza tym na przyklad Abit BH6 tez nie jest drogi - wczoraj na gieldzie
widzialem we Wrocku go za 450zl (ale wiadomo, gielda zawsze drozsza;)))
Czy nie lepiej kupic obudowe ATX i miec PORZADNA plyte glowna?

cheers,
  ACC/VTS, ICQ: 21819610
  acc_at_pertus.com.pl