Re: zasilacz bez wentylatora?

Autor: Marek Nazarko (csbi.katowice.pl_at_mna)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 12:47:02 MET

..machine running, bzz, bzz.., Mon, 28 Dec 1998 13:30:06 +0100, bzz,
bzz ..., T.F. ... bzz, bzz..., wrote :

>Hmmm, moze byc problem z HDD.
>Jak wyrzucisz z niego silnik (tez czasami glosny) ?
>
>A tak powaznie:
>1). z zasilaczem raczej nie masz szans
a czemu? wystarczy odlutować jeden kabelek i po sprawie
Niektóre obudowy mają też czujnik temperatury i mogą same dostosować
prędkość wiatraka - widziałem w Big Towerze.

>PS:
>Probowales wyciszyc (wytlumic) obudowe kompa,
>ja sprobowalem. Skutek POZYTYWNY.
A na czym polegało wyciszenie? na zatkaniu wszystkich dziur? obłożeniu
pierzyną? zamurowaniu w ścianie?