Re: U oszczednych dostawców... czyli dlaczego CHIP jest do niczego.

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 00:29:07 MET

On Sat, 26 Dec 1998 22:41:21 GMT, "Gabriel K." <geyb_at_polbox.com>
wrote:

<ciach>
>Trudno się z tym zgodzić.

Wszystko zalezy od punktu widzenia ...

> Bywa tak, że niektóre produkty są dobre i
>niedrogie, przy czym nierzadko w obu kategoriach (możliwości i
>możliwości/cena) zajmują wysokie pozycje. Dotyczy to np. napędów CD-ROM firm
>Asus (CD-S340), LG (CRD-8320B) i Pioneer (DR-544),

Asus i Pioneer sa tanie???? To porownaj sobie ich ceny z CyberDrive
czy BTC - to sa _tanie_ CD. Wlasnie Asus i Pioneer maja gorszy
stosunek ceny do mozliwosci - pod warunkiem ze nie wezmie sie pod
uwage awaryjnosci/jakosci pracy

> modemów Zoltrixa

To poczytaj sobie ile osob na tej grupie ma klopoty z Zoltrix'ami ...

> czy kart
>graficznych Hercules Terminator Beast AGP.

Czy Ty wiesz o czym piszesz???? Jaka karta na Savage'u jest drozsza od
Hercules'a? A bezkonfliktowy to on napewno nie jest

> Nie uważam tego sprzętu za
>"noname" i nie sądzę, że jest najgorszy.

Najtanszy rowniez nie jest - najlepszego stosunku ceny do mozliwosci
rowniez nie maja wiec o czym ta rozmowa?

> Zresztą, wielu z nas kupuje sprzęt
>niedrogi o niezłych parametrach często kierując się testami przeprowadzonymi
>przez "Chip", "Enter" i podobne pisma. Czy jest z nim najwięcej problemów?

Owszem. I wypowiadanie sie na podstawie swojego _jedneg_ egzemplarza
jest rownie wiarygodne jak testy z tych czasopism

>Jak dotychczas największe problemy miałem tylko z jednym komponentem - kartą
>graficzną na chipsecie Intela. Za to pozostałe nie sprawiły żadnych
>problemów, choć nie są produktami z górnej półki.

I mozesz sie tylko cieszyc. Bo mogles trafic na "ciut" gorsze
egzemplarze

>Geyb

Pozdrowienia

Vindex