Re: U oszczednych dostawców... czyli dlaczego CHIP jest do niczego.

Autor: Gabriel K. (geyb_at_polbox.com)
Data: Sat 26 Dec 1998 - 23:41:21 MET

>Ten wyznacznik jest prawie zawsze najgorszy. Najwyzszy wsp. cena/mozliwosci
>ma zawsze sprzet noname - i w wiekszosci wypadkow z nim jest najwiecej
>problemow

Trudno się z tym zgodzić. Bywa tak, że niektóre produkty są dobre i
niedrogie, przy czym nierzadko w obu kategoriach (możliwości i
możliwości/cena) zajmują wysokie pozycje. Dotyczy to np. napędów CD-ROM firm
Asus (CD-S340), LG (CRD-8320B) i Pioneer (DR-544), modemów Zoltrixa czy kart
graficznych Hercules Terminator Beast AGP. Nie uważam tego sprzętu za
"noname" i nie sądzę, że jest najgorszy. Zresztą, wielu z nas kupuje sprzęt
niedrogi o niezłych parametrach często kierując się testami przeprowadzonymi
przez "Chip", "Enter" i podobne pisma. Czy jest z nim najwięcej problemów?
Jak dotychczas największe problemy miałem tylko z jednym komponentem - kartą
graficzną na chipsecie Intela. Za to pozostałe nie sprawiły żadnych
problemów, choć nie są produktami z górnej półki.

Geyb
http://bbs.chip.pl/geyb
geyb_at_polbox.com
geyb_at_bbs.chip.pl