Re: AMD K6-2/300-66

Autor: Grzesiek Gajewski (gayos_at_polbox.com)
Data: Sat 26 Dec 1998 - 16:12:50 MET

a ja właśnie od paru godzin testuję takowego:
AMD K6-2 300AFR-66
i to na dodatek 3,5x100 (!!!)
biega bez zająknięcia na EPOX MVP3C i A-Trend i740
na 4x100 ruszył ale tylko w DOSie
wyniki w Quake2 v3.19 (with 3Dnow!):
640x480x16 30,2fps
800x600x16 22,7fps
dla porównania wyniki dla poprzedniego i200MMX:
640x480x16 18fps
a i200MMX na ustawieniach 2,5x100 (czyli 250MHz):
640x480x16 25fps
800x600x16 21,8fps
jak widać K6 nie jest dobrym produktem dla graczy, ale za tą cene warto.
jestem tylko ciekaw czy oryginalny K6-2 300-100 będzie wydajniejszy na
identycznych ustawieniach, czy nie będzie różnicy - jak dostanę w łapki
i przetestuję, to napiszę...
Grzesiek Gajewski
gayos_at_polbox.com