bios....

Autor: Pepol (pepol_at_friko7.onet.pl)
Data: Sat 26 Dec 1998 - 00:26:34 MET

CZe

Mam pewien problem, jakis czas temu, dla blizej nieokreslonych celow :)
zainstalowalem sobie programik o nazwie Virtual Cd (?) i wszystko byloby
dobrze gdzybym nie stracil prawdziwego cedeka, tzn. ginie mi po restarcie
systemu. Gdy chce go miec musze wylaczyc kompa, poczekaz z 10min(!) i
wlaczyc spowrotem. Sformatowalem go wkoncu i nic, tyle, ze przy instalacji
Win98 wyskoczyl mi blad, ze brakuje mi pliku netbios.vxd.
Pomożcie !!!

aha, i Wesolych Swiąt

Pepol