Re: Callback - nie, dziekuje!

Autor: Wojciech Głoćko (wille_at_dedal.man.szczecin.pl)
Data: Fri 25 Dec 1998 - 10:23:30 MET

Krzysztof Pralat napisał(a) w wiadomości:
<000101be2ecb$0da4de60$bfa474c3_at_i5c5u8>...
>W zasadzie nie mam nic do firmy Multinet, poza tym ze w godzinach 22-24 nie
>mozna sie z nimi polaczyc (w Poznaniu). Ciut za malo laczy drodzy panowie!
>BTW, to calkiem niezly interes; karty callback maja charakter pre-paid,
wiec
>klient wylozyl kase przed usluga, i firma moze go miec w dupie. Ciekawe
>tylko, czy tak obsluzony klient po raz drugi kupi karte? Na mnie nie
>liczcie.
>
>Krzychu

U nas w Szczecinie jest o niebo lepiej. Łacze sie zawsze (raz mialem zajete)
z predkoscia 48000-52000. Nigdy nie zrywa polaczenia i obsluga klienta tez
jest bardzo dobra (szybkie, konkretne odpowiedzi, jak trzeba to kontakt
telefoniczny itp). Dodatkow w Szczecinie sa rozne promocje (5 razy po 3
godziny za darmo na kazdy numer telefonu, 2 godziny tygodniowo jak w
wyborczej znajdziesz haslo itp). Wogole Szczecin to jakies szczesliwe miasto
mamy dwoch providerow callbacka i nawet TPSA zalozyla nam prawie najszybciej
(zaraz po Warszawie) modemy v90.

Pozdrowienia
Wojciech Głoćko
wille_at_dedal.man.szczecin.pl