Re: Callback - nie, dziekuje!

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 25 Dec 1998 - 19:57:31 MET

On 24 Dec 1998 00:23:35 +0100, optimum_at_alpha.net.pl (Krzysztof Pralat)
wrote:

>W zasadzie nie mam nic do firmy Multinet, poza tym ze w godzinach 22-24 nie
>mozna sie z nimi polaczyc (w Poznaniu). Ciut za malo laczy drodzy panowie!
>BTW, to calkiem niezly interes; karty callback maja charakter pre-paid, wiec
>klient wylozyl kase przed usluga, i firma moze go miec w dupie. Ciekawe
>tylko, czy tak obsluzony klient po raz drugi kupi karte? Na mnie nie
>liczcie.
>
>Krzychu
>
>P.S. Nie moge powiedziec nic zlego o ludziach pracujacych w MN o/Poznan.
>Natychmiast odpowiadaja na mejle kierowane do serwisu (via TP S.A.:)

Ja mialem to samo w Bydgoszczy, przez 2 tygodnie nie bylo szansy sie
polaczyc. Naszczescie w zeszlym tygodniu dodali nowa wiazke linii i
juz jest o.k. Ale za to teraz skonczyla mi sie karta, a przez swieta
nie mam szans kupic.

--
Grzegorz Sawicki
e-mail: