Re: poczekajmy z pomnikiem-odpowiada autor felietonu

Autor: Robert Golebiewski (robson_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 25 Dec 1998 - 11:18:26 MET

> Odpowiem wiec Panu cytujac dwa staropolskie przyslowia:
> 1. Jak sobie poscielesz, tak sie wyspisz.
> 2. Kazdy jest kowalem wlasnego losu

Oto co nas zgubi!
W feudalizmie przynajmniej ksiaze czul sie odpowiedzialny za kmieci z
tytulu urodzenia. Dzis zly stan majatkowy ponad 60% spoleczenstwa
tlumaczy sie "bledem przy scieleniu". Cos mi sie jakos niedobrze
robi....

Profesjonalne uslugi w zakresie tlumaczen (jez. angielski)
tel/fax: (22) 846 64 73 lub 0 501 105 098
e-mail: robson_at_waw.pdi.net http://www.waw.pdi.net/~robson