Re: Lucent modem

Autor: KACPER (kacper00_at_polbox.com)
Data: Thu 24 Dec 1998 - 21:49:07 MET

Voyager napisał(a) w wiadomości: <3681203e.0_at_news.vogel.pl>...

>Pytanie to pojawiło się tu parę dni temu ale zapytam jeszcze raz:
>czy ktoś to już kupił, czy jest zgodny z v.90 i czy warto...
>
>Krzysztof Lasoń
>Biała Podlaska
>klason_at_polbox.com
>

>Hej
To ja bylem autorem tego pytania kilka dni temu.....
No wiec ja go zakupilem ale zadowolony nie jestem....
poczadkowo modem ten w ogole nie chcial sie polaczyc przez 0202122 - w ogole
laczyl sie z serwerem piszac , ze ten nie odpowiada. Potem , gdy zmienilem
lacze analogowe na cyfrowe w TP S.A troche sie poprawilo ( laczyl sie 2 na 6
prob).
Po jakims czasie ( ok 2 misiecy) bylo lepiej. laczyl sie prawie zawsze. Byla
to pewnie linia moich laczy. Ale i tak predkosc jaka osiagal ten modem byla
max. 31200 podczas gdy moj stary modem ( BTC 33.600) mial 32000 w porywach
33.600. Wtedy dostalem od goscia ktory odpowiedzial na moje pytanie w tej
grupie nowszy sterownik. Po zmianie sterownika bylo lepiej.
Predkosc strasznie skakala ale czesto osiagam predkosc 44.000..wiekszej nie
da....
Tak wiec modem ten jest moim zdaniem dziwny.
Musze dodac tu , ze gosc od ktorego dostalem ten sterownik nie narzekal i
twierdzil , ze jest on ok i ze ma ciagle 52.000.....
Wiec sam nie wiem...

Jak ktos bedzie cos wiedzial to dajcie znac

KACPER