Re: Pomnik dla piratów i złodziei oprogramowania

Autor: slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Thu 24 Dec 1998 - 17:03:11 MET

milosz danielewski <master_at_katowice.elbacsb.com.pl> wrote in article
<36830a78.2558737_at_news.mat.uni.torun.pl>...

> Na pewno po zblizonej, co bylo by mile dla klientow ( zawsze wole dac
> 10% wiecej za oryginal, niz kupic podrobe ) oraz skutecznie oslabilo
> zapedy piratow. Wsrod piratow tez jest konkurencja - gdy zyski sa
> krociowe, w biznesie dzialaja najlepsi kombinatorzy, gdy zyski stana
> sie mniej atrakcyjne najlepsi przerzuca sie na co innego a mniejszych
> bedzie latwiej przycisnac.

MIlosz, w USA w szkolach wyzszych daja ba albo bs w media management.
I mozesz sie skupic w studiach na 'record industry'. To powazan wiedza.
To nie jest moja specjalnosc ale ja troche chyba pamietam.

Widzisz, kosztuje to niezmierne pieniadze aby artyste odkryc.
Trzeba inwestowac w festiwale talentow, ryzykowac wydawanie i promocje plyt
artystow
ktorzy sie nie beda sprzedawac (jakies %95 jesli masz sczescie, jesli nie
to rowne %100)
aby znalezc jednego ktory sie da sprzedac w takiej ilosci aby zarobic na
siebie.
I teraz ten jeden artysta musi pokryc koszty promocji i itp itd dla tych
wszytskich innych
nieudanych prob. Musi pokryc koszty dzialanei agencji w casie kiedy nie
przynosila dochodow.
To jest uproszczony przyklad aby dac ci znac ze koszta sa powaniejsze niz
tloczenie
samo tloczenie cd.
Pirat niema %99 tych kosztow, on ma gotowy material, ale jak myslisz ilu
piratow zainteresoanych
jest szukanie talentwo i praca nad nimi?
Jak wygladal by polski rynek bez powaznych firm fonograficznych?
Tego chcesz?

Mozna to zorganiwoac inaczej tylko zastanaw sie dlaczego przemysl plytowy
UK czy USA tak rozni sie do Bulgarii czy Mongolii i ktorego produkty
raczej bys kupil?
W wolnej gospodarce cena ustalona jest raczej przez rynek niz przez koszty
produkcji!!!

To nie jest na ta grupe ale zrobilo mi sie was szkoda gdy tak gonicie swoj
ogon.:)