Re: Re: Mentalność Kalego było: poczekajmyz pomnikiem p irata...

Autor: Wayne/Taboo (wayne_at_figaro.ae.katowice.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 22:02:46 MET

On Wed, 23 Dec 1998, Highlander wrote:

> /wielki ciach/ - również do pozostałych postów
>
> Gościu widzę, że potrafisz tylko odwracać kota ogonem. Z normalnych

No tak, zero, ZERO argumentow, tez ladujesz u mnie w killfileu bo przez
jakies 8000 postow jakie mam z tej listy dyskusyjnej na HD twoje dotycza
tylko tego threadu, wiec skoro nie masz nic do powiedzenia na zaden inny
temat (na ten zreszta tez) nie widze dalszego sensu czytania twoich
chorych postow.

Wayne
GSXR1100 http://figaro.ae.katowice.pl/~wayne