Re: Re: Mentalność Kalego było: poczekajmyz pomnikiem pirata...

Autor: Wayne/Taboo (wayne_at_figaro.ae.katowice.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 18:11:06 MET

On Wed, 23 Dec 1998, Highlander wrote:

> Gosciu robisz z siebie pośmiewisko (to do Wayne'a). To mają
> być Twoje argumenty ?

A gdzie sa twoje? Bo moich wiele bylo w tym poscie ale akurat przypadkiem
90% postu wyciales i zostawiles to, widac ze nie jestes w stanie
ustosunkowac sie do tamtych, wiec wywaliles wszystkie argumenty i
twierdzisz ze ich nie bylo, nawet do tego nie mozesz sie przyczepic bo ja
naogol uzywam takich slow ktorych pisownie znam.

Wayne
GSXR1100 http://figaro.ae.katowice.pl/~wayne